Забезпечення наступності в освітньо-виховній роботі Кіровського дитсадочка "Колобок" та Кіровської ЗОШ І-ІІІ ступенів
Одним із провідних принципів освіти є принцип наступності і перспективності навчально-виховного процесу на всіх освітніх ланках та у межах кожного етапу. Тому розв'язання проблем наступності між садком і школою для педагогів обох освітніх закладів є одним із пріоритетів. Що дає тісний контакт між садочкою і школою? По-перше, - це скорочення термінів адаптації першокласників до школи, на які позитивно впливають режим та сприятливий мікроклімат дошкільного закладу: звичність обстановки, знайомий дитячий колектив. Адже від того, як минатиме такий переломний період у житті дитини, багато в чому залежить її емоційний стан, працездатність, здоров'я та успішність навчання не тільки у початковій школі, а й у наступні роки. По-друге, - можливість відслідковування індивідуального розвитку кожної дитини протягом тривалого часу і створення для неї найсприятливіших умов. По-третє, - можливість коригування навчальних програм, створення програм та методик навчання дітей з урахуванням вікових особливостей кожного періоду.
У школу в цьому році підуть 9 першокласників, які перебували у дошкільному закладі "Колобок". Том майбутній класовод 1 класу Цурук Т.І. та заступник директора школи з навчальної роботи Кедровська Л.М. відвідали ряд занять у підготовчій групі, поспілкувалися із завідуючою дитсадка Марчук Н.П. та вихователем Мороз В.В.
Обмін досвідом закінчився круглим столом, де педагоги висловилися з приводу почутого і побаченого, а також поставили перед собою нові завдання. |