Чистопільська ЗОШ І-ІІІ ступенівСубота, 27.04.2024, 18:06

Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | | Реєстрація | Вхід
Меню сайту

Наше опитування
Чим є для вас Кіровська школа?
Всього відповідей: 189

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Головна » 2014 » Березень » 19 » Районне методичне об'єднання вчителів української словесності
12:11
Районне методичне об'єднання вчителів української словесності



Про нові підходи в організації методичної роботи з учителями української словесності йшла мова 14 березня 2014 року під час проведення творчої майстерні «Розвиток творчого потенціалу вчителя в умовах колективної роботи», яка була організована головою районного методичного об’єднання Ковтуненко Л.В.

Учасники заходу опікувалися стимулюванням зростання своєї фахової компетентності, розвитком творчого потенціалу педагогів в умовах колективної роботи, визначали потреби в змінах освітнього процесу та проаналізували своє ставлення до проблеми ефективності та оптимізації сучасного уроку. Головне питання, на яке прагнули знайти відповідь вчителі української мови та літератури під час зацікавленої дискусії, «Від чого в школі найбільше страждає урок?»

Розробляючи концептуальні моделі сучасного уроку, педагоги загострили свою увагу на головних чинниках зниження ефективності уроку: порушення педагогічних закономірностей проведення уроку, відсутність або слабка його мотивація, непродумана імпровізація під час уроку, невдалий розрахунок часу та неякісна підготовка вчителя до його проведення.

Ведуча дискусії вчитель-методист, відмінник освіти України Кедровська Л.М. запропонувала створити алгоритм, що відображає чинники зниження ефективності уроку та розробити модель формування і розвитку вчителя української словесності нової формації.

Аналіз ранжування основних якостей сучасного педагога учнями (треба відзначити, що напередодні було проведено анкетування учнів 9-11 класів) та вчителями української мови та літератури – активними учасниками дискусії - було виявлено подібності та відмінності. Дослідження основних якостей педагога учнями та вчителями, показало, що думки респондентів зійшлися у таких якостях ідеального сучасного педагога: оволодіння предметом (і воно є домінуючою якістю), людяність, доброзичливість, об’єктивність, чесність, відповідальність, справедливість, доброта, культура, гуманізм, креативність. Учителі додали якість, не зазначену в списку, але дуже важливу для професії педагога – любов до дітей і свого ремесла.

«Вміла організація вчителем взаємодії учнів на уроці, підвищення рівня професійного зростання вчителя, його саморозвитку, впровадження інноваційних технологій навчання, професійна компетентність вчителя, постійне вдосконалення знань і вмінь, постійний вклад у свою самоосвіту як інвестицію в майбутнє вчителя нової формації повинні стати потужним чинником підвищення продуктивності навчальної діяльності», - зазначила методист районного відділу освіти, куратор і наставник вчителів української словесності Туровська Валентина Михайлівна, яка була на зібранні генератором нових ідей, цікавих думок і порад і для досвідчених визнаних майстрів своєї справи, і ще зовсім юних колег, які тільки-но розпочинають свій шлях у педагогіці.

Творча майстерня вчителів зуміла створити сприятливу та дружню атмосферу для дискусії. Злива думок і пропозицій прозвучала із вуст колег, які в цьому році атестуються (П.І.Б.). Кожен учасник не залишився байдужим до обговорювання проблем формування іміджу сучасного вчителя і сучасного ефективного та інноваційного уроку.

Із яким багажем (знаннями, уміннями) учасники поїдуть із заходу, наскільки він був інформаційним, чи актуальною була розглянута тема і можливості практичного використання отриманої інформації, цікавило організаторів зустрічі. Із цією метою була проведена рефлексія. Співвідношення очікуваних і отриманих результатів засвідчило про корисність проведеної справи: 17 із 19 колег шляхом таємного голосування зазначили, що було корисно і цікаво. На згадку палкої дискусії залишилося дерево істини з імпровізованими листочками (у вигляді піднятої руки), на яких зазначені болючі питання сучасної педагогіки.

На другому етапі колективної форми методичної роботи з учителями був проведений відкритий урок у 9 класі «Світова велич Тараса Шевченка» як форма звіту самоосвітньої діяльності вчителя української мови та літератури Кедровською Л.М. та вчителями району, які атестуються у цьому році.

Спільна справа об’єднала наставників учнівської молоді навколо благодатної і сучасної теми. Учителі, які проводили урок, Ковтуненко Л.В. (методист відділу освіти, вчитель Капулівської ЗОШ), Лактіонова Л.В. (вчитель Олексіївської ЗОШ), Шилін А.В. (Червоногригорівська ЗОШ), Кедровська Л.М. (Кіровська ЗОШ), показали велич і неповторність світової спадщини Шевченка, його значення для розвитку української мови та літератури, історії, його малярського доробку; розкрили той великий «духовний імпульс», який подала діяльність Тараса Шевченка у боротьбі за політичну незалежність і культурне збагачення України.

Учителем-методистом Ковтуненко Л.В. був представлений присутнім проект «Тарас Шевченко на Нікопольщині»

А ще під час уроку звучало багато поезій незабутнього Тараса із вуст дев’ятикласників і їх наставників, які стали прикладом для наслідування, бо відповідали їхньому ідеалу людини і фахівця.

Переглядів: 629 | Додав: KirZOSH | Рейтинг: 4.0/2
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук

Календар
«  Березень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Архів записів

Корисні сайти


























Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний хостинг uCoz